velmi dobre
Andrea
19. 02. 2010 11:24
vdaka za to, ze ste taketo panoramy ponukli na webe, pomaha to najma v zahranici, ci uz pozriet a zaspominat si na svoj domov alebo ukazat priatelom ktori netusia ako take Slovensko vyzera....velmi dobra praca. Je to narocne a casto urcite musite hladat kompromisy. Kritika ostatnych nech vas neodradi! Vasu stranku si urcite pridam do oblubenych! Zelam vela uspechov.
|
Chcem vás pochváliť. Je to super, super panorámy. Z kritikov si nič nerobte, alebo je to konkurencia, ktorá sa vás zľakla. Asi áno. Mne sa to veľmi páči, robíte super činnosť, aj pre Slovensko a Slovákov. Držím palce!
|
diskusia
Laci
23. 12. 2009 12:56
A vy ste aj nejaka firma? Alebo len nejaky zakomplexovany zamestnanci? Lebo vase odpovede na Petra, nie su celkom zdrave. Su na urovni pubertalneho dietata, co nevie co zo sebou...
Reply: Ahoj Laci, dik za nazor...v pripade diskusie s Petrom sa bolo treba prisposobit jeho mentalnej urovni...asi tolko
|
Dobrý deň.Chcela by som sa informovať,či beriete študentov na prax.Som študentkou druhého ročníka hotelovej akadémie v Čadci.Mala by som záujem praxovať vo vašom hoteli.Rada by som sa zdokonalila v obsluhe a komunikácii so zákazníkmi.Zároveň by som sa chcela opýtať,či by ste vzali viac študentov.Za Vašu odpoveď vopred ďakujem.
Reply: ahoj Ada, nakolko ziaden z hotelov nevlastnime, nemame moznost Ti zamestnanie sprostredkovat....vsetko dobre do Noveho roku.
|
:)
Peter
07. 09. 2009 15:36
Mas pravdu... Robte ako chcete, robite to dobre. Nepovedal som, ze ste hlupi. K presviedcaniu niekoho o tom, ze mate fotky prepalene ma vedie to iste co teba ked tvrdis, ze prepalene nie su :) Oci ma nestipu, vzdy sa pri vasich panoramach pobavim, za co vam dakujem. Len tak dalej. Majte sa krasne a nech sa vam dari aspon tak ako doteraz ;)
Reply: ...skus si pozriet moje odpovede dolu, najdes tam aj vyrok, ze UZNAVAME, ze nie vsetky su neprepalene....ale zrejme vidis a citas len to, co sa Ti hodi. No nic kamo, zdar.
|
Zase ste sa vytiahli :)
Peter
07. 09. 2009 14:40
Presne toto som cakal. Najprv sa spytas na moju pracu a potom napises ze som tu chcel spropagovat stranku. Trosku nezmysel nie? K Jozefovmu prispevku: Co chcem vidiet na tej prepalenej stene? Nejde o detaily na stene, ide o celkovy dojem z fotografii. Keby si na hociktorom fotowebe uverejnil prepalenu fotografiu tak ta za nu ludia zvozia. Kazda fotka sa da spravit tak aby nebola prepalena do takej miery aby to vadilo. Po tolkorocnych skusenostiach ako maju chalani by to nemal byt taky problem. Staci trochu snahy a nebolo by tam nic ani moc tmave ani moc svetle. A nech sa tu nikto neodvolava na vacsiu narocnost vyroby panoram narozdiel od "normalnej" fotografie. Aj panorama je fotografia a platia tu tie iste zakonitosti pokial ide o expoziciu. Ja si myslim, ze moj kriticky nazor je konstruktivnou kritikou a nie destruktivnou, len tu ju asi nikto nechce pocut a radsej si melu dokola to svoje. Ale ved to nic, mne (a nam) to vyhovuje.
Reply: Petrik nas...zaujimalo by ma, o co Ti ide...vyjadril si svoj nazor, pokritizoval, fajn...My robime ako uzname za vhodne, ale co Teba nuti presviedcat niekoho, ze fotky su prepalene...ved ak sme hlupi, tak nas nechaj tak, nam sa neda pomoct :)Pekny den, viac optimizmu, menej zlosti a hned Ta aj oci prestanu z prepalenych fotiek stipat ;)
|
Nic si z toho nerobte chalani...
Jozef45
06. 09. 2009 23:58
Peter: pripadas mi jak maly chlapec co sa spara v nose a prave objavil prvu gulicku (dojem z tvojich prispevkov celkovo). Co je prepalene? Napr. panorama spominane NM, kde je kaplnka hej? Ok je tam sice bielsia ta kaplnka ako by asi teda mala byt.. ale co tam chces vidiet? Aj tak ta stena je bud biela alebo popukana urcite. Pritom 85% zbytku panoramy je zato dobre. Verim, ze keby tam chalani daju viac tmavsie kvoli tomu tak by ostatne bolo tmave moc. Neviem .. to je moj laicky pohlad. Podla mna je to ok.
Reply: Dakujeme Jozef, je to tak nejak ako hovoris...a Peter ma evidentne zaujem o dobro nasho portalu, aj preto vklada do "ohlasov" odkazy na jeho stranku :)....
|
Kritizovat je lahke...
Peter
06. 09. 2009 19:44
... ano, je to tak. Mam vsak s panoramami bohate skusenosti a kazda objektivna kritika mna aj mojich kolegov tlaci vpred a sme radi za kazdy nazor. Taktiez nikomu neradime aby si nas vypol, ale skusime sa nad jeho slovami zamysliet a spravit vsetko pre to, aby to uz nabuduce nepovedal. Ako vidim z tvojho prispevku, a aj z vasej prace, beriete to dost na lahku vahu. Uz snad na prvej stranke tohto fora vam niekto pisal, ze to tu mate spravene nekvalitne co sa svetla tyka. A zmenilo sa nieco? Ocividne nie. Iste su situacie, kedy sa nieco nepodari a ani my nemame panoramy bez chyby. No pozri sa na vase posledne kusky z NM napriklad. Je cisto na vas aky sposob spracovania a zhotovovania fotografii si vyberiete. No je skoda ak to ovplyvni vyslednu kvalitu zaberov. Ako vies, ze ste si vybrali zlozitejsi sposob ako konkurencia, ked nevies ako panoramy robi konkurencia? :D Budem sa sem urcite vracat aj nadalej, kedze treba mat o konkurencii prehlad ;) Tiez ma zaujima ako budete dalej pokracovat. Prajem pekny den a dobre nakalibrovane monitory ;)
Reply: ...panacik, si proste no.1, kludne sa nad tym vytesuj...nam staci, ze 99% nasich navstevnikov je spokojnych...papa
|
Staci na jednicku
Peter
05. 09. 2009 18:13
... ano, staci na jednicku, len toto je tak na 2- az 3 ;) Cloveku, ktory to vidi prvy krat sa paci, ze sa to otaca :) Treba vsak dodrzat urcite zasady fotografovania aj tu, no bohuzial, su casto porusene. S dnesnou technikou je velmi tazke prepalit tolko fotografii do tej miery ako to tu chalani ukazuju, k comu im gratulujem, ak to tak chceli. Ludom sa to paci, ak vsak su za toto ochotni aj zaplatit, tak su hlupi.
Reply: Nazdar Peter. Sme radi, ze sa aj napriek kritike neustale vracias na nas portal :) Ono, kritizovat je lahke, vsak ? Netvrdime, ze v niektorych pripadoch nemas pravdu, ale co tak ukazat vysledky Tvojej prace s dnesnou technikou, hm? Vies, ked si napriklad na turistike, tlaci Ta cas, pocasie, nezostava prilis vela casu na 100% kontrolu kazdej fotografie. Nakolko sme si vybrali zlozitejsi sposob vytvarania panoram ako konkurencia (skladaju sa z cca 30tich zaberov), mozno si vies prepocitat kolko moze nafotenie jednej panoramy trvat. Kazdopadne, ak Ti prepalene foto vylozene vadi, poradim Ti - v pravom hornom rohu Tvojho prehliadaca je taky krizik...klik a prepalene je navzdy prec :) Ale dakujeme aj za kritiku, ako vidis, ziaden prispevok nie je vymazany. Pekny den a pozor na oci.
|
velmi pekne
Viktor
04. 09. 2009 21:34
Je to naozaj velmi pekna stranka. Videl som na weboch niektorych miest a obci podobne 3D nahlady, ak je taka moznost, bolo by dobre ich tu dolozit. Som kosican, tak budem netrpezlivo cakat na dalsie kosicke 3D. Super stranka. Nesuhlasim s Petrom, nemusi byt vsetko nablyskane a na jednicku s hviezdickou, staci aj na jednicku. Videl som tu toho asi polovicu a vizualne je to dobre, co podla mna postacuje pre bezneho navstevnika.
|